Friday, January 10, 2020

Декларация

Аз съм човек, възпитан в уважение към истината. За мен тя е и ще бъде една от най-висшите ценности. И наблюдавайки как в последно време лъжата се превръща в основен инструмент за манипулиране на хората, се отвращавам от "медиите", целенасочено разпространяващи лъжи.
Писна ми. Смятам да отговоря - а най-силното оръжие срещу лъжите е истината, защото тя може да бъде потвърждавана от всякакви независими източници.
Така че в този блог ще публикувам разследвани от мен твърдения и съответните опровержения, както и списък с "медиите", провинили се в разпространяването на лъжи, както и всякакви данни за авторите на тези лъжи, до които успея да се добера.

1 comment:

  1. Истината е проста - за да имаш еволюция в едно общество, това общество трябва да се развива и еволюира на принципа на политическото равноправие. Обратното е валидно само за дивашки или смело можеш да го наречеш "Сатанински общества" където хем се твърди, че Злото бяга от Истината, хем както самият ти подчерта макар и с други думи: лъжата е най-толерираното нещо на планетата ни!" Предполагам схващаш идеята! Не е толкова сложно :D Не, че казвам, че е приятно да не можеш да вземеш решение - а каква е твоята роля на планетата Абсурдистан? ХА ХА ХА Успехи в надлъгването! Аз мисля че не го правите без да си искате! Ако греша - мисля че знаеш как да ме убедиш! :)

    ReplyDelete